Позиція Скинути теги

Щодо закону про олігархів
  • Основна функція так званого антиолігархічного закону – знайти гроші на фінансування «Великого крадівництва», яке торік з’їло половину коштів наданих МВФ на боротьбу з ковідом.
  • Друга мета – захистити Ігоря Коломойського, якого в США називають олігархом №1 в Україні, враховуючи його найбільший серед олігархів вплив на Зеленського. Закон перенацілить увагу на інших олігархів. Почнуться дискусії олігархи вони чи ні.
  • Розмивання прицілу дуже важливе для влади, щоб показати прагнення нібито обмежити олігархів і замаскувати реальну співпрацю з найбільш дорогими для Зеленського Коломойським та Ахметовим.
  • Третя мета – переслідування Порошенка, який залишається найбільшим конкурентом Зеленського, що усвідомлює і сам шостий президент, постійно згадуючи попередника.
  • Збуджуючи ненависть до Порошенка, Зеленський технологічно відволікає увагу від відверто провальних результатів свого президентства, підсовуючи виборцям нібито причину власних невдач.
Закон про олігархів
  • Олігарх перетворюється на бізнесмена, які тільки витягне руки з держаних кишень.
  • Найголовніша та чи не єдина ознака олігарха – збагачення за рахунок державних монополій та державного бюджету
  • В Україні вистачає законів і органів які можуть боротися з олігархами: НАБУ, Антимонопольний комітет, закон про трансферне ціноутворення.
  • Закон про олігархів, який запропонує Зеленський  – не більше як піар влади. Тим більше, що його дія серйозно обмежена Конституцією за якою всі громадяни (у тому числі олігархи) мають рівні права обиратись і бути обраними.
  • Якщо є кримінальні звинувачення – їх потрібно розслідувати, але для цього не потрібен спеціальний закон.
  • Насправді ж Зеленський сам є маріонеткою олігархів. Його виборчу кампанію фінансував Коломойський.
  • За час його президентства всі олігархи, які бідніли за Порошенка, несподівано збагатіли. Наприклад Медведчук за Зеленського збільшив статки у 25 разів і став доларовим мільярдером.
  • Як тут не погодитись з Сергієм Руденком, який вважає, що деолігархізацію Зеленський має починати з себе та своєї команди, а після ухвалення закону про олігархів Зеленський має подати у відставку.
Про небезпеки референдуму – за підсумками прес-конференції Зеленського
  • В.Зеленський: «Референдум – я вважаю, що це має бути найголовніше питання, яке в нас є. Це ситуація на Донбасі.»
  • Готовність провести референдум в Україні щодо Донбасу – облудно переводить фокус уваги з Росії на Україну. Це створює враження, що нібито саме Україна має щось зробити, щоб закінчилась війна. Нібито це внутрішній конфлікт поміж українцями, що підіграє основній ідеї російської пропаганди.
  • Насправді ж для завершення війни саме Росія має вивести війська з Донбасу і припинити допомогу маріонетковим республікам в ОРДЛО.
  • Правильним підходом є вимога «спочатку безпека», яку запропонував ще президент Порошенко – спочатку вивід окупаційних військ, роззброєння бойовиків, а вже потім політичні кроки, зокрема проведення виборів.
  • Не менше питань викликає і сама техніка такого референдуму, навіть якщо уявити, що він можливий:
    - Загальнонаціональний референдум по всій Україні - це референдум про що? Про капітуляцію? Чи про федеральний статус окупованих територій і відмову від унітарності України?
  • Через референдум Зеленський хоче перекласти відповідальність за рішення на українців. А якщо результат буде 50/50 з невеличкою перевагою і половина українців не сприйме капітуляції? Ми хочемо дійти до справжньої громадянської війни?
  • Хто  і де буде голосувати на такому референдумі? На окупованих територіях в Криму та на Донбасі живуть близько 10% населення. Хіба може бути легітимний референдум беж них? А як можна довіряти результатам референдуму на окупованих територіях, якщо він пройде під дулами автоматів?
  • Навіть за ідеальних умов загальнонаціональні референдуми є дуже небезпечним механізмом особливо тепер. Приклад – референдум про Брекзіт, де на вибір британців були зафіксовані російські впливи. Або консультативний референдум, що відбувався раніше у Нідерландах. Якщо настільки розвинуті демократії потерпають від російського втручання, що можна очікувати в Україні, де всі розуміють російську?
ЄС добилася пом’якшення умов нарахування субсидій.
  • Після втручання опозиції Уряд вніс суттєві зміни - тепер для 85% субсидіантів субсидія буде призначатися, як за Порошенка - в автоматичному режимі. До 100 тисяч гривень (із 56 750) було збільшений розмір і депозитів, після якого людина втрачає право на субсидії.
  • Зміни стали потрібні після 14.04.2021, коли КМ схвалив Постанову №420 за якою було введено новий порядок нарахування субсидій. Претенденти були змушені збирати цілий перелік документів і особисто здавати їх в управління соцзахисту.
  • Незважаючи на пандемію, подекуди утворилися велетенські черги. Часто вже немолодих пенсіонерів-субсидіантів примусили принижено чекати вердикту чиновників.
  • Варто нагадати, що за президента Порошенка ще в 2015 році була проведена масштабна реформа системи субсидій. Основна ідеологія цих змін – субсидію стало можливо оформити легко і швидко. Всі субсидії призначались автоматично, без подання нових заяв і декларацій.
  • У «піковий» 2017 рік субсидії отримували біля 7 млн. домогосподарств. Із державного бюджету в той рік було виділено 72,4 млрд. грн. А от після перемоги Зеленського в опалювальний період 2020-21 роки субсидії отримували більш як удвічі менше - 2,9 млн. домогосподарств. При цьому з державного бюджету України на 2021 рік передбачено було лише 36,6 млрд. грн.
  • Нелюдська ситуація, бо ціни на комуналку, газ та електрику для населення порівняно з 2017 роком суттєво виросли, а кількість субсидіантів навпаки зменшилася більш ніж вдвічі.
  • Таким є справжнє ставлення до людей уряду Зеленського, який лише на словах обіцяв «кінець епохи бідності», який наразі настав лише для наближених олігархів, що почали стрімко збагачуватись.
Щодо закону про олігархів
  • Основна функція так званого антиолігархічного закону – знайти гроші на фінансування «Великого крадівництва», яке торік з’їло половину коштів наданих МВФ на боротьбу з ковідом.
  • Друга мета – захистити Ігоря Коломойського, якого в США називають олігархом №1 в Україні, враховуючи його найбільший серед олігархів вплив на Зеленського. Закон перенацілить увагу на інших олігархів. Почнуться дискусії олігархи вони чи ні.
  • Розмивання прицілу дуже важливе для влади, щоб показати прагнення нібито обмежити олігархів і замаскувати реальну співпрацю з найбільш дорогими для Зеленського Коломойським та Ахметовим.
  • Третя мета – переслідування Порошенка, який залишається найбільшим конкурентом Зеленського, що усвідомлює і сам шостий президент, не втримавшись від згадки про попередника і через 2 роки свого президентства.
  • Збуджуючи ненависть до Порошенка, Зеленський технологічно відволікає увагу від відверто провальних результатів свого президентства, підсовуючи виборцям нібито причину власних невдач.
  • Частиною «боротьби» з олігархами став 300 сторінковий проект змін до Податкового кодексу, який 12 травня  був розданий міністрам і проголосований ними на тому ж засіданні, тобто, не читаючи.
  • Влада планує підняти податки з легального білого бізнесу, який і так платить податки. Тіньовий бізнес залишається при своїх.
  • Презентуючи зміни до Податкового кодексу Денис Шмигаль заявив, що вони дозволять зібрати додатково в бюджет 60 млрд грн. Серйозного обгрунтування цієї цифри немає.
  • Законопроект містить чимало несподіванок для звичайного середнього класу. Наприклад під оподаткування розкоші потраплять автомобілі вартістю 1,2 млн грн (наразі діє норма для авто дорожчих 2,1 млн). Навряд чи власники Фольксваген-Тігуанів підозрювали, що купують предмет розкоші. Але на словах влада бореться не менше ні більше, а з олігархами.
Щодо закону про олігархів, який готують у президента
  • Якби було змагання серед президентів, хто з них найбільше допоміг олігархам – його виграв би Зеленський. За Зеленського всі олігархи стали багатшими, але деякі з них, наближені, збагатилися у рази:
    - Рінат Ахметов за 2020 рік збагатився у 2,7 рази;
    - Ігор Коломойський наростив капітал на 800 млн доларів;
    - Віктор Медведчук, який у 2018 році мав «лише» 55 млн, тепер став мільярдером.
  • Якщо Зеленський буде продовжувати так боротися з олігархами – вони мають йому доплачувати.
  • Насамперед потрібно дати визначення олігарху – це крупний бізнес, який використовує для збагачення державну власність, або державний бюджет.
  • Спроби прив’язати до олігархів Петра Порошенка позбавлені сенсу – він не заробляє на державному бюджеті і не використовує державну власність.
Текст скопійовано!