Щодо будівництва 4000 км доріг.
- Навіть керуючись офіційною статистикою Укравтодору, в 2020 році їх відремонтовано лише 3 357 км. Решта 500-700 км, аби дотягнути до заявленої Зеленським цифри в 4000 км, «відремонтовано» лише одним шаром асфальту поверх ям. Життя такого ремонту - 3 роки, якраз до завершення першого терміну Президента, і це якщо повезе.
- Варто нагадати, що кілометр повноцінного будівництва дороги за Зеленського обходиться замало не вдвічі дорожче, ніж за Порошенка. Націнкою може бути «корупційна рента».
- Ігор Уманський екс-радник Єрмака, ще восени минулого року заявив про картельну змову компаній, що ремонтують дороги, але його звинувачення не розслідувалися.
Щодо планів будівництва 6500 км доріг у поточному році.
- Враховуючи завищені ціни - на це має бути передбачено не менше 150 млрд грн. Але в державному бюджеті на дорожню галузь цьогоріч виділено лише 81,3 млрд грн. З усіх джерел. І з цих грошей треба віддати борги, які подвоїлися до 10 млрд грн, на безпеку руху, на місцеві дороги.
- На дороги державного значення передбачається аж 31 млрд грн.І де взяти ще близько 100 млрд грн на «6500 км» - про це президент не сказав.
- На цей рік вистачає коштів на ремонти усіх типів на 1 335,46 км автошляхів державного значення. Це згідно Державної цільової програми, затвердженої минулого тижня на Кабміні. Тому всі мрії про Київську обхідну дорогу, автобани і мости – залишаються порожніми обіцянками.
Щодо будівництва нових аеропортів та відновлення авіасполечення
- За останні 2 роки у Зеленського не спромоглися готовий ще в 2019 році Одеський аеропорт здати в експлуатацію.
- Летовища в Дніпрі, Ужгороді, Мукачево, Маріуполі чи Бердянську, високошвидкісні залізничні сполучення, City Train, як були так і залишаються скетчами на слайдах, де = просто змінюється дата публікації.