Позиція Скинути теги

Справа громад
Глобальна Фейсбук
10 Грудня 2020 року - 20:00
Розслідування про неготовність ЗСУ до лікування хворих Covid

Основні тези:

  • В ЗСУ спостерігається криза із належними приміщеннями для ізолювання хворих. За півроку епідемії МО не зробило нічого для того, щоби побудувати окремі спец приміщення для ізоляції хворих.
  • Хворих військовослужбовців змушували шукати дрова для обігріву ізоляторів. «Хлопці починали говорити: "Як так? Приходиш хворий, а тобі кажуть, іди шукай дрова»
  • Брак належних умов для розміщення хворих призводить до того, що при зараженні одного бійця внаслідок масового захворювання виводиться увесь підрозділ.
  • До прикладу - умови розміщення у 184 навчальному центрі ЗСУ у Старичах. Ніякої дистанції в казармі немає. Військовослужбовця який переслав це фото волонтеру було незаконно звільнено із ЗСУ
  • Хворі військовослужбовці ходять в один душ, один туалет і одну їдальню, включно з тими, хто повертається з відпустки – а вони, як відомо, мають пройти обсервацію.
  • За півроку епідемії Командування медичних сил не зробило нічого для доукомплектування медсанчастин додатковим персоналом. У військових госпіталях не вистачає ліжок для тяжкохворих. Ситуація призводить до того, що хворі бійці ЗСУ приховують своє захворювання.
  • Волонтерів, які висвітлюють справжній стан підготовки ЗСУ до епідемії звинувачують у підриві боєздатності. Відсутність медикаментів приховується, тих хто протестує – карають.
  • Закупівлі устаткування потреб ЗСУ щодо протидії коронавірусу здійснюються з мотивів корупційного інтересу: «Командування медичних сил уклало контракт з китайською фірмою на постачання медзасобів для боротьби з ковідом. Потім з'ясувалося, що ця фірма торгує роутерами, і у Китаї не має ніякої ліцензії щодо торгівлі медичним обладнанням. Це підписав Ігор Хоменко, командувач медичних сил, які підпорядковуються Генштабу, а з другої сторони – чинний співробітник ГУР Андрій Біленький
Справа громад
Глобальна Фейсбук
10 Грудня 2020 року - 18:49
Щодо недовиконання Державного Оборонного Замовлення
  • За даними Рахункової палати Міноборони недовикористало понад 10 млрд грн. Сьогодні 9 грудня і за 22 дні використати ці кошти стане вже неможливо.
  • ЗСУ так і не отримає:
    - ракетні комплекси Нептун, Вільха та Вільха-М,
    - не буде профінансована подальша розробка 155 мм САУ «Богдана»,
    - не будуть закуплені 152 мм постріли для артилерійських систем «Гіацинт»,
    - легкі протитанкові ракетні комплекси «Корсар»,
    - 152 мм артилерійські постріли для Д-20,
    - 30 мм гранати Вог-17,
    - 60 мм мінометні постріли,
    - 120 мм міномети «МП-120»,
    - бойові машини піхоти БМП-2,
    - снайперські гвинтівки Barrett,
    - десантні парашутні системи Т-11,
    - піротехнічні засоби для літаків.
Справа громад
Глобальна Фейсбук
8 Грудня 2020 року - 21:14
Міноборони закупило партію МАЗів на 8 мільйонів дорожче, ніж у «Богдана»
  • Міністерство оборони закупило для ЗСУ 41 цивільну вантажівку МАЗ білоруського виробництва на 8 млн гривень дорожче, ніж військовий варіант українського виробництва. Про це заявив колишній помічник міністра оборони України Юрій Повх, інформує спеціалізоване видання Defense Express.
  • За його словами, влітку Міноборони закупило 41 вантажний автомобіль підвищеної прохідності вантажопідйомністю від 8 до 12 то
  • нн (МАЗ-631727), однак техніка не відповідає за багатьма критеріями машинам такого класу.«У результаті військові отримали фактично перефарбовані у зелений колір цивільні автомобілі за ціною значно вищою, ніж у вітчизняних виробників», - відзначив Юрій Повх.
  • 19 червня ц.р. на майданчику Prozorro було оприлюднено тендер з трьох лотів щодо придбання 41 одиниці вантажних автомобілів на загальну суму у 99 534 060 гривень.
  • До торгів із шести учасників були допущені лише три. Ще на етапі подання документації були відхилені пропозиції від КрАЗу та ПАТ «Богдан-Моторс».
  • В результаті з трьох конкурсантів представники Міноборони обрали пропозицію ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш» і закупили перероблені вантажівки МАЗ-631727.
  • За ствердженнями експосадовця Міноборони, за кожну автівку Міноборони заплатило на 200 тисяч гривень більше за аналогічні локалізовані «Богдан-63172», які поставлялися ЗСУ у 2019 році. Загальна переплата склала понад 8 000 000 гривень.
  • Окрім того, закуплені МАЗи за багатьма параметрами не відповідають військовому класу.
Справа громад
Глобальна Фейсбук
3 Грудня 2020 року - 21:31
Щодо призначення Юрія Гусєва головою концерну «Укроборонпром»
  • Головною ознакою кадрової політики Зеленського є некомпетентність та непрофесійність. Призначення відбуваються з огляду на особисті симпатії Зеленського, основним критерієм є особиста лояльність
  • «Укроборонпром» за Володимира Зеленського системно страждає від непрофесійної кадрової політики. Призначення очільником концерну у вересні 2019 Айвараса Абромавичуса призвело до кризи у військовій промисловості.
  • Замість того, щоби лобіювати та координувати розробку та виробництво новітніх зразків українського озброєння, Абромавичус займався постійним «реформуванням» концерну. 
  • Єдиним підсумком цих «реформ» стала новина про те, що концерн потайки переписав на себе землю та цілі майнові комплекси десятків підприємств оборонного сектору, враховуючи майно концерну «Антонов», «Харківського конструкторського бюро з машинобудування ім. Морозова», «Зорі-Машпроект», «Заводу ім. Малишева», «Житомирського бронетанкового заводу», «Львівського авіаційного заводу» та десятків інших
  •  Завдяки непрофесійності Абромавічуса та байдужості Зеленського до питань обороноздатності України, концерн повністю провалив спільний з Туреччиною проект з виробництва безпілотників «Байрактар», спільний з Ізраїлем проект по модернізації українських літаків та інші спільні з нашими міжнародними партнерами проекти.
  •  Навряд чи призначення Юрія Гусєва - людини не менш ніж Абросавічус далекої від практичних питань оборонної промисловості, поліпшить стан української військової промисловості
Справа громад
Глобальна Фейсбук
1 Грудня 2020 року - 22:23
Щодо зменшення оборонного бюджету
  • Фінансування армії є меншим, ніж фінансування силових репресивних органів і лишається на рівні 117,5 мільярдів. Силовиків разом виділяється 125 мільярдів:  МВС – 98 млрд., СБУ – 15 млрд., ОГПУ – 9,5 млрд., ДБР – 2,5 млрд.
  • Зеленський значно більше боїться українського народу, ніж Путіна з яким давно вступив у змову. Саме тому зменшуються витрати на армію і збільшуються на силові органи, що можуть перетворитись в каральні.
  • Армія заходить у зиму без достатньої кількості палива та засобів захисту:
    Скасована закупівля 20 тисяч бронежилетів та шоломів, а зимову форму для призову 2020 року - беруть зі складів стратегічного резерву
    - Тендер на закупівлю дизельного палива на 200 млн грн скасовано. Це унеможливлює активні дії нашою бронетехніки на передовій
  • Як показує звіт Рахункової палати, у бюджеті поточного року більш ніж 10 мільярдів гривень виділених на забезпечення армії в 2020 році так і залишаються не витраченими. В перекладі на звичайну мову це означає, що їх не додали з мінфіну і в кінці року вони «згорять».
  • Цікаво, що сума 10 мільярдів, на яку недофінансували ЗСУ – збігається з сумою, яку Зеленський озвучив в якості власного плану з компенсацій бізнесу для подолання наслідків коронавірусу. Ми припускаємо, що Зеленський планує заткнути дірку в бюджеті, яка виникла внаслідок розкрадання фонду по боротьби з коронавірусом цими грошима.
  • Відповідальність за провал підготовки армії до зими несе особисто Верховний головнокомандувач Володимир Зеленський
  • Можливо ми маємо справу не просто із корупцією, а зі спланованою проросійським оточенням президента диверсією, або з таємними домовленостями з Кремлем, які передбачають зниження оборонного потенціалу ЗСУ. Пацифікація української армії вписується в парадигму Зеленського по досягненню «миру за будь-яких умов».
Справа громад
Глобальна Фейсбук
1 Грудня 2020 року - 21:46
Зеленський не реагує на саботаж створення ракетного щита України
  • НГШ Хомчак переклав відповідальність за провал держоборонзамовлення, зокрема закупівлю новітніх видів озброєння, на «низи». Мовляв, це командири «на передку» не потребують «Вільхи», а він не може їм заперечити, оскільки планування оборонних закупівель цього року відбувалося за принципом знизу вверх у межах виділених коштів.
  • Принаймні так можна зрозуміти його плутану відповідь на питання, чому не закупаються ракетні комплекси з коригованими ракетами «Вільха» вітчизняного виробництва.
  • Зокрема, Хомчак відзначив, що «Генштаб не зобов’язаний підтримувати українські оборонні підприємства, чи окремі галузі промисловості. Він є споживачем кінцевої продукції, а не спонсором вітчизняного ОПК». Виходячи з цього і відбувається формування потреб для армії.
  • Скидається на те, що це недолуге виправдання було придумане нашвидкуруч, щоб виправдати провал переозброєння української армії або навіть дій, які можуть бути кваліфіковані як державна зрада.
  • Ще у лютому поточного року,  пресслужба Міноборони збрехала, що у порівняні з 2019 роком фінансування ракетної програми буде збільшено на 300 млн. грн. Однак жодна «Вільха» так і не була замовлена.
  • На відміну від «Смерча» радянського і російського зразків, які б'ють по площині, кожна пускова установка «Вільхи» здатна вразити 12 окремих цілей.
  • Окрім оптимального поєднання дальності, точності та бойової потужності, українська «Вільха» має ще одну перевагу – ціну. Ракета не використовує дорогі багатоканальні системи наведення та керування, що робить її дешевшою у виробництві, аніж «Точка» чи «Іскандер».
  • Такий саботаж може призвести до того, що Україна залишить елітний клуб з менше ніж десятка країн, які мають повністю замкнений цикл виробництва високоточних ракет: розробка, виробництва двигунів, корпусів, палива, бойової частини, систем наведення і управління. 
  • Між тим, за часів президентства Порошенка, Україні вдалося це зробити лише за 3,5 роки.
Текст скопійовано!